Перейти до основного вмісту
SPLIT або 23 обличчя твого клієнта

Було обговорено, як знаходити своїх перших клієнтів і як ефективно спілкуватися з ними. «Холодні дзвінки» майже не працюють. Більшість клієнтів приходять тільки по рекомендаціях, за експертністю та емоціями.

А щодо рекомендацій, тримайте декілька цінних порад від Маріанни Павлишин:

• Говоріть про свої ідеї, оточуйте себе однодумцями, шукайте партнерів
• Навчайтеся завжди, шукайте інформацію
• Інвентиризуйте свій досвід (важливо змінюватися і бути гнучким)
• Не бійтеся задавати тренди і бути першим на ринку
• Знайомтеся з людьми та розповідайте про те, чим займаєтесь

А також рекомендації книг про психологію, які допоможуть Вам позбутися стахів та почуватися впевненими:

• «Мова рухів тіла» Алан і Барбара Пізи
• «Іди туди, де страшно — і матимеш те, про що мрієш» Джим Ловлесс
• «Психологія впливу» Роберт Чалдині

Спікер: Маріанна Павлишин @marianna_pavlyshyn, архітекторкою, дизайнеркою, художницею, засновницею та керівницею дизайн-студії «LOFT».

Асистент: @anhelina_ts

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності