
- субота, 5 листопада 2022 р.
- Події
Навіть за найбільш несприятливих умов бізнес має працювати, а труднощі – лише виклики, які додають мотивації до розвитку стратегічного бачення, аналітичного мислення, гнучкості у виборі векторів розвитку, постійного пошуку корисної інформації та безперервного навчання.
У рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг» реалізуємо проект «Гостьові лектори». 17 жовтня відбулася зустріч з Іриною Кох @ira_kox , блогеркою, власницею Інтернет-магазину «Millionaire». Тема зустрічі – «Рекламні стратегії під час війни», у ході якої запрошений лектор поділилася власним досвідом побудови стратегії розвитку та зростання бізнесу. Про актуальність теми для слухачів свідчить присутність студентів усіх курсів – від початківців у маркетингу до тих, хто вже розвиває власну справу.
В інтерактивному режимі:
• обговорили характеристики ідеального продукту для онлайн-продажів;
• поспілкувалися про безкоштовні інструменти Instagram, а також про роботу з блогерами, таргетування, чат-боти;
• розглянули принципи вибору та взаємодії із цільовою аудиторією, створення портрету клієнта, використання воронки продажів та CRM;
• приділили увагу ключовим методикам створення рекламних текстів, конверсії реклами, в офлайні та на сайті, показникам рентабельності рекламної кампанії;
• подискутували щодо правил роботи з аудиторією в Instagram.