Перейти до основного вмісту
Основні напрямки змін у світі

Маркетинг-директор «Світ Матраців» (@svit_matrasiv) Олег Гелка @patrickoushen поділився з нами неймовірним досвідом та розказав як передбачити майбутнє з-за допомогою різноманітніх підходів.

Основними з яких виступають:
• прогнозувати більш ймовірне майбутнє
• дослідити альтернативне майбутнє
• оцінити здійсненність бажаного майбутнього
• оцінити найближчі шляхи до бажаного майбутнього

Також поділився з нами власними передбаченнями:
• В найближчому майбутньому акцент все більше буде робитись на внутрішній маркетинг – забезпечення тотального розуміння.
• Лозунг «Zero distance to the User!» буде доповнено лозунгом «Zero distance in Company!»
• Особливу увагу треба приділяти тому, що робить Sense Maker
• Штучний інтелект не змінить сутності маркетинга

Дякуємо @patrickoushen за незабутні враження та цінну інформацію

Асистент спікера @karina_shugani

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності