Перейти до основного вмісту
Івент-маркетинг у ресторанній сфері

Івент-маркетинг у ресторанній сфері — це більше, ніж просто організація подій. Це про емоції, які переживають люди. А емоції — найсильніший інструмент реклами!

Сьогодні студенти мали нагоду поспілкуватися з @roksolana_huzak_ , CEO популярних закладів на вулиці Кобилянської — La Pasta та Дім18. Вона поділилася своїм досвідом, кейсами та розповіла про закулісся успішних заходів.

Що обговорювали:

  • Фестивалі «Незалежність» та «Свято урожаю вина»
  • Як працює ситуативний маркетинг у ресторанному бізнесі
  • Чому важливо вміти працювати в команді та ефективно комунікувати з партнерами

Попереду — серія бізнес-сніданків, де кожен зможе глибше зануритись у теми, які вас цікавлять.

До нових зустрічей і натхнення на власні кейси!

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності