Перейти до основного вмісту
Другий день Маркетинг-інтенсиву!

До нас прийшли наші віддані друзі кафедри, наші випускники, наші яскраві гості:

Катерина Савченко @katerynas маркетолог МЦ «Базис-мед» практичний консалтинг «Запуск рекламної кампанії в онлайн каналах комунікації»

Олександр Богачик @a.bogachik , керуючий партнер компанії BRUSHME. Воршоп «Чому 50% часу власник бізнесу повинен займатися продуктом? Або все про маркетингову товарну політику».

Юля Клипач @julia.klypach , засновниця бізнес-клубу LBC, співвласниця мережі DonGustavo: «Маркетинг вражень - що приведе твій бренд до успіху?»

Петро Чупрун @chuprun_ , співвласник мережі ювелірних магазинів Minimal: “Як вижити на старому та перенасиченому ринку: історія Minimal”

Василь Яворський (@yavorskyivv ), співзасновник компанії Bacara Coffee (@bacara_coffee) інсайд-сесія «Лу. Концепція свободи і сміливості»

Дмитро Продан (Digital-маркетолог) та Віталіна Чимчинська (офлайн-маркетлог) компанії МТА: «Успішні промоактивності: від стратегії до реалізації»

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності