Перейти до основного вмісту
Антилекція: «Shopping: полювання, задоволення… захворювання!!!»

До Всесвітнього дня шопінгу кафедра маркетингу інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ провела антилекцію на тему: «Shopping: полювання, задоволення… захворювання!!!» Спікером заходу виступила доцент кафедри Черданцева Ірина Геннадіївна. На антилекції обговорювали, чим шопінг відрізняється від пересічних продажів, цікаві факти про шопінг, порівнювали сприйняття процесу купівлі чоловіками та жінками, а також отримали поради для вдалого шопінгу.

Професійним та інформативним був коуч від головного лікаря Чернівецької обласної психіатричної лікарні Левицької Анжели Петрівни (до речі, магістранта кафедри маркетингу), присвячений психо-неврологічним процесам, пов’язаним із залежністю від шопінгу. Інформація, подана досвідченим фахівцем, дала можливість по-новому поглянути на процеси покупки, маркетингову мотивацію споживачів та цінність брендів. Цікаву інформацію підготували і студенти. Так, інформативну доповідь про актуальні тенденції Інтернет-шопінгу і новації Digital-маркетингу, які стимулюють й активізують залученість споживачів до імпульсивних покупок в Інтернеті підготували викладач Євген Венгер та студентка другого курсу Ксенія Дузяк. Студент Валентин Горченко зробив невелике повідомлення про прийоми нейромаркетингу, що використовуються при активізації продажів.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності