«Маркетингові стратегії: починаємо з нуля»
- середа, 11 вересня 2024 р.
- Події
УВАГА. Розпочато цикл партнерських лекцій у рамках вивчення дисципліни «Стратегічний маркетинг». Першу лекцію прочитано Генеральним директором OZZY та Yoki, випускником нашої кафедри Олександром БАРАННИКОМ, яка була присвячена основним етапам стратегічного маркетингового планування, таким як: аналіз ринку, сегментація, позиціонування бренду та розробка маркетингових стратегій.
Х Міжнародний конкурс «Кращий маркетолог»
- четвер, 25 липня 2024 р.
- Події
І знову чергові здобутки студентів першого курсу спеціальності «Маркетинг» ! Вітаємо з перемогою у Х Міжнародному конкурсі «Кращий маркетолог» (Cel mai bun marketer) Гогунського Євгена, Осадчук Аліну та Осадчук Вікторію. Конкурс був організований Центром маркетингу (Centrul de Marketing) місто Сучава (Румунія).
Міжнародний тиждень Університету прикладних наук Аалена
- пʼятниця, 14 червня 2024 р.
- Події
Міжнародне партнерство: розширюємо простір можливостей для викладачів і студентів. Доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку д.е.н. Олександр Кифяк взяв участь у Міжнародному тижні Університету прикладних наук Аалена (м. Аален, Німеччина) у рамках угоди про міжнародне партнерство закладів вищої освіти.
Проєкт «Інтернаціоналізація навчальних програм через UNITA»
- четвер, 6 червня 2024 р.
- Події
5 та 6 червня 2024 року понад 200 викладачів із 12 університетів-партнерів та асоційованих університетів Європейського Альянсу UNITA зібралися в Академічній залі Західного університету Тімішоари (Румунія), щоб дебютувати у другій події «Інтернаціоналізація навчальних програм через UNITA». Проєкт «Інтернаціоналізація навчальних програм через UNITA» відбувся в Західному університеті Тімішоари та Інституті передових екологічних досліджень (ICAM). Протягом двох днів наш завідувач кафедри д.е.н., професор Ірина БУДНІКЕВИЧ мала змогу ознайомитися з основними моделями інтернаціоналізації навчальних програм в Європейському Альянсі UNITA.