Перейти до основного вмісту
Вардеванян Вардан Альбертович
Кандидат економічних наук
Асистент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Google Scholar

ORCID

ResearchGate

Керівництво гуртками:

  1. Керівник студентського наукового гуртка “Лабораторія дизайну та реклами”. 

Винаходи:

  1. Деклараційний патент на корисну модель «Пристрій для утримання та демонстрування знімних інформаційних листів» виданого відповідно до Закону України «Про охорону прав на винаходи і корисні моделі» Міністерством освіти і науки України та Державним департаментом інтелектуальної власності від 15.05.2006 р. Бюл.№5.

Науково-популярні розвідки та громадська активність:

  1. Заявкана рекорд України до Національного реєстру рекордів 13.06.2024р., заявка № 240613-0204. На «Найдовше безперервне дорожнє покриття вулиць міста Чернівці старовинною бруківкою серед міст на Заході України».
  2. Заявкана рекорд України до Національного реєстру рекордів 04.06.2024р., заявка № 240604-0187. На «Найдовше безперервне дорожнє покриття вулиць міста Чернівці старовинною бруківкою серед міст на Заході України»
  3. ВардеванянВ.А. VARTAN VARDEVANIAN : Cei care au dat tonul. ARMENII din CERNĂUȚI. com Periodic al Uniunii Armenilor din Romania. 31.10.2023. URL: https://www.araratonline.com/?p=82506&fbclid=IwAR0AZJwo9-plewav6pCXP35ZofgUMw8-qYWPpsWiguoOB2MyuutyT3GTRso
  4. Вардеванян В.А. Доповідь з публікацією на тему «Ті, які задавали тон. Чернівецькі вірмени. Наближення» в рамках зустрічі «Квартал у якому звучить вірменська мелодія» організованої КБУ «Муніципальною бібліотекою імені Анатолія Добрянського». Чернівці, 6.10.2023.  Сайт КБУ «Муніципальної бібліотеки імені Анатолія Добрянського» URL: https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dobrabiblioteka.cv.ua%2Fua%2Fnews%3Fid%3D1406197%26fbclid%3DIwAR33Thut20Q4GyFSQeY6xcLKRnxyINhEjsOP8KKbQnTlnrGJxaxLnMycKVY&h=AT2oxDitboKr84nQsbWAh-zEfxCUdk8r8EvESlERYuD631rTjWYPnwGqHVa3aiTMhyupl_1JdcRHkFQkLfG0p1z0ECcUUMYI-tCgwEpxUuq6W7TPxPKgrANifHd2KjHMYZhJ&__tn__=-UK-R&c[0]=AT1L19mqopiEEO7SVipp0joV5t9FDKg-9ZKBvsifG4lrTLPtF8PgH0Dq91F3FcTNnAelzptu25oO_1eqDBMQS4wT6fEH3tjBmZy9oI7bjPzXdUmzwIrlczOTJEd6rH1Onl7z2-Kl_R3y4s526AHsTk8LcrgRhSI1VJaEAsGbGoD2Mmp-0ZeFO7bxoVnhQE2RWvfx9MFZqHDw
  5. Автор та розробник спільного дослідницько-виробничого проєкту «Поїхали в музей» (розробка нової айдентики музеїв Чернівецької області), який у січні 2022 року було прийнято на конкурсний відбір культурних проєктів до Буковинського культурного фонду (кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ЧНУ ім. Юрія Федьковича, Асоціація органів місцевого самоврядування Чернівецької області «Агенція розвитку громад Буковини»
  6. Вардан Вардеванян. Експертна оцінка «Дискримінаційна реклама: як захистити права споживача»(з 33:33). – «Національна суспільна телерадіокомпанія України», програма “Сьогодні. Головне”. Тема програми: «Ризики для працівника при неофіційному працевлаштуванні, як захистити себе від сексистської реклами» – суспільно-політичний проект про головні події Чернівців та області з обговоренням головних викликів краю. У ефірі Суспільного Буковини з понеділка по п’ятницю о 19.00. / UA: Буковина. 05.2021 р. – URLhttps://cv.suspilne.media/episode/42970 або https://www.youtube.com/watch?v=45WbjX86N4M
  7. Вардан Вардеванян.Участь у дискусії “Креативні та культурні індустрії в громадах: дорожня мапа до сталих моделей” в рамках Форуму розвитку громадянського суспільства в Чернівцях, організованого Лабораторією культури у партнерстві Українського Народного Дому 17.12.2020 р., м. Чернівці (очна участь). – URLhttps://www.facebook.com/thelabculture/videos/1259247837801966.
  1. Стратегія розвитку Чернівецької області на період до 2020 р. / [Ткач Є.В., Ткач С.В., Вардеванян В.А., Семенюк В.О., Слепинюк О.Я., Ковалюк Б.І., Фесюк О.В., Жебчук Р.Л., Козменко В.М., Малярчук О.В., Ткачук І.Я.]; ГО «Товариство науковців та інтелектуальної молоді» за сприянням Департаменту економічного розвитку Чернівецької ОДА. – Чернівці: «Місто», 2015. – 128с.
  1. Маркетинг : збірник тестових завдань для підготовки й атестації здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» : навч. пос. / уклад.: Буднікевич І.М., Бурдяк О.М., Вардеванян В.А., Венгер Є.І., Гавриш І.І., Гордіца Т.М., Зрибнєва І.П., Кифяк О.В., Крупенна І.А., Нікульча В.А., Романюк Н.В. (за заг. ред. Буднікевич І.М.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 428 с.(17,7 д.а.)
  2. Маркетинг для бакалаврів : практичний курсза редакцією д.е.н.,проф. уклад. І. Буднікевич, І. Бабух, О. Бурдяк, В. Вардеванян, Є. Венгер, І. Гавриш, І. Зрибнєва, О. Кифяк, І. Крупенна,  Н. Романюк, І. Черданцева / за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Вид. 3-те, переробл. та доповн. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2023. 268 с. (31,2 д.а.)
  3. Організація власного бізнесу: навчальний посібник / Є. В.Ткач, П. Нікіфоров, Р. Грешко, Н. Бак, В. Харабара, І. Ткачук, Ю. Лопатинський, Л. Водянка, В. Кифяк, В. Кіндзерський, І. Кравчук, З. Галушка, Г. Поченчук, Т. Заволічна, О. Лусте, О. Бурдяк, В. Вардеванян, Є. Венгер, А. Клипач, Р. Білоскурський, І. Вінничук, Д. Михайлина, Т. Косташ, О. Білоскурська, Г. Івасюк, І. Грохолінська, Г. Єремія, М. Паламарюк. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2023. 264 с.
  4. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене. – Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021. – 352 с.
  5. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. – Вид. 2-ге, переробл. та доповн. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 248 с.
  6. Маркетинг для бакалаврів : практичний курс / уклад. І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Вид. 2-ге, переробл. та доповн. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2020. 216 с. .
  7. Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2018. 396 с.
  1. Управління брендами : методичне забезпечення курсу / уклад.: В.А. Вардеванян, О.В.Кифяк. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2020. 24 с.
  2. Рекламний менеджмент: методичне забезпечення курсу / уклад.: Буднікевич І.М., Вардеванян В.А.. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2021. 60 с.
  3. Рекламний менеджмент та рекламний менеджмент в інноваційній діяльності: методичне забезпечення курсу / уклад.: Буднікевич І.М., Вардеванян В.А. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014 – 60 с.
  1. Вардеванян В.А. Модель многофакторного вляиния на имидж фирмы. Vedecký časopis vysokej školy ekonômie a manažmentu verejnej spravy v Bratislave. Čislo 1, máj 2011, ročnik VII. Verejná správa a regionálny rozvoj. Ekonômia a manažment. – s. 139-145.
  1. Буднікевич І.М., Вардеванян В.А. Мала айдентика вулиць як інструмент управління брендом міст. Часопис економічних реформ. №1 (53) / 2024. С. 102-109. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1944473
  2. Вардеванян В.А. Ринок реклами в Україні : кризові та посткризові періоди. Журнал «Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки».№3 (92), 2023. С. 53 – 63. URL: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2023/v4/4.pdf
  3. Вардеванян В.А. Календар подій міста як маркетинговий інструмент просування територій у допандемійний період Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 54.  Черкаси : ЧДТУ, 2021.  С. 120-128. URL: http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/235437
  4. Вардеванян В.А. Маркетинговий зміст місцевої події як об’єкта формування туристичної привабливості території за допомоги інструментів системи маркетингових комунікаційЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 54.  Черкаси : ЧДТУ, 2019.  78-85. URLhttp://ven.chdtu.edu.ua/article/view/178382
  5. Вардеванян В. А.Специфіка використання маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія «Економічні науки». М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Вип. 45, ч. І.  Черкаси : ЧДТУ, 2017.  С. 95-100. – 101 c. URL : http://zbirecon.com/wp-content/uploads/2017/12/95-101_%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%BD.pdf
  6. Вардеванян В. А. Проблемні аспекти формування іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2017. Вип. ІV. (68) Економічні науки. 240 с. С. 82 – 91. URL http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/10.pdf
  7. Вардеванян В. А., Грушко О. О. Муніципальні студентські центри рекламних та PR-послуг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій. «Економічний форум». 2016. С. 124-129. 368 с. URL http://lutsk-ntu.com.ua/sites/default/files/u_nomeri_1_2016.pdf
  8. Вардеваняна В. А. Дослідження впливу кон’юнктурних коливань меблевого ринку на зміни в оцінках іміджу виробників-продавців меблів. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Вип. 730 – 731. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2015. 200 с. С. 116 – 119.
  9. Вардеванян В.А. Приховані можливості класичних рекламних засобів у формуванні іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. Вип. 4. (56) Економічні науки.
  10. Вардеванян В. А. Особливості використання рекламних засобів при формуванні іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. Вип. ІІІ (55). Економічні науки. 344 с. С. 168 – 173.
  11. Вардеванян В.А. Роль товарної політики у формуванні іміджу підприємстваВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. Вип. ІІ. (50) Економічні науки. 392 с. С. 231 – 234.
  12. Вардеванян В.А. Імідж території: структурно-функціональний аспект. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2013. Вип. І. (49) Економічні науки. 384с. С. 222 – 225.
  13. Вардеванян В.А. Визначення основних етапів формування та підтримки іміджу підприємства. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. І. (45) Економічні науки. 448 с. С.274 – 278.
  14. Вардеванян В.А. Особливості конструювання іміджу підприємства на прикладі меблевого виробництва. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. Вип. ІІ. (46). Економічні науки. – 412 с. – С. 233 – 239.
  15. Вардеванян В.А. Необхідність формування та підтримки іміджу фірм на меблевому ринку в умовах зміни зовнішнього середовища. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. Чернівці, 2011. Вип. ІІ. (42) Економічні науки. Частина І. 416 с. С.251 – 257.
  16. Вардеванян В.А. Типізація іміджу за функціональним підходом. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2010. Вип. І. (37) Економічні науки. 368 с. С.92 – 95.
  17. Вардеванян В.А. Методи оцінки іміджу фірми та їх застосуванняВісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. Вип. ІІ. (38). Економічні науки. 344с. С. 137 – 142.
  18. Вардеванян В.А. Категорія «імідж фірми»деякі питання її використання у системі маркетингу підприємства// Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІV. (40) Економічні науки. – 408 с. – С. 240 – 243.
  19. Вардеванян В.А. Проблемні питання застосування маркетингу подій у заходах із підтримки іміджу компанії на прикладі виробника меблів ТМ «ДЕКС». Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці: Книги-ХХІ, 2007. Вип. ІV. Економічні науки. 464 с. С. 267 – 271.
  20. Вардеванян В.А. Маркетингові концепції та проблеми їх застосування в сучасних умовах. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Чернівці, 2006. Вип. ІV. Економічні науки. 475 с. С. 255 – 261.
  21. Вардеванян В.А. Імідж та репутація фірми як необхідний атрибут виходу підприємства на фондовий ринок. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету ім. Юрія Кондратюка «Економіка і регіон». Полтава, №2 (9). 2006. С. 81 – 84.
  22. Вардеванян В.А. Проблемні питання формування іміджу вітчизняних виробників. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. І. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд, 2005. 544 с. С. 353 – 363.
  23. Вардеванян В.А. Аксіологічні, гносеологічні та семіотичні аспекти імідж. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. ІІІ. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд, 2003. 481 с. С. 357 – 366.
  24. Вардеванян В.А. Економічна диверсія. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Збірник наукових праць. Вип. 1. Економічні науки. Чернівці: АНТ Лтд., 2002. 332 с. С. 36 – 43.
  25. Вардеванян В.А. Імідж країни. Соціально-економічний аспект. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Дослідження соціально-економічних проблем перехідного періоду. Чернівці, 2001. Вип.. І. С. 15 – 22.
  1. Вардеванян В.А., Мукоєд А.В. Про дизайн рекламних кампаній.Економічний та соціальний розвиток у контексті правового регулювання та глобальних викликів : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Житомир, 16 листопада 2024 р.). Житомир: ЦФЕНД, 2024. 55 с. – С. 44-45.  URL: https://www.economics.in.ua/2024/11/16.html
  2. Вардеванян В.А. Айдентика вулиць та брендинг міста: аспекти формування бренду Чернівців.Мистецтво як культурно-освітній бренд: проблеми і пріоритети розвитку : збірник матеріалів І Міжнародного симпозіуму, присвяченого 70-річчю членства України в ЮНЕСКО (24-26 квітня 2024 року, м. Чернівці) / за заг. ред. І.І. Бойчук. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 544 с. – С. 48-52. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10106
  3. Вардеванян В.А. До питання аналізу ринку реклами України.Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 29-31 травня 2024 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 136 с. – С. 27-29
  4. Вардеванян В.А.Про необхідність застосування креативних рішень у рекламній діяльності музеїв. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький).  Хмельницький : ХНУ, 2023.  196 с. С. 35-38 URLhttp://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13027
  5. Бурдяк О.М., Вардеванян В.А. Значення маркетингових комунікацій у діяльності некомерційних організацій.Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів/ Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2022 – 132 с.
  6. Вардеванян В. А. «Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості території. «ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ МІЖНАРОДНИХ, НАЦІОНАЛЬНИХ ТА ЛОКАЛЬНИХ РИНКІВ», = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. 200 с. С. 38-39. URL: http://mmix.cv.ua/mizhnarodnadiyalnist/materialynaukovopraktychnakonferentsiyitransformatsiyasystemymizhnarodnyhnatsionalnyhtalokalnyhrynkiv
  7. Вардеванян В.А., Гнатова О.Г. Дослідження конкурентного середовища школи ментальної арифметики «Соробан». Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІV міжнар. наук.-практ. конф. Хмельницький-Сатанів, 28 – 30 листопада 2019 р. Хмельницький : ХНУ, 2019. 228 с. С. 37-38. URLhttp://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/8473/1/10.pdf
  8. Вардеванян В.А. Заходи захисту від розмивання та крадіжки бренду території. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики», 10-12 травня 2018 р.,Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2018. 165 с. URLhttp://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/06/Zbirnyk-05-06-2018.pdf
  9. Вардеванян В.А., Вардеванян С.І.Споживач у лабіринті індентичностей або основні поведінкові тенденції сучасного споживача. Транскордонне співробітництво: ключові ідеї та перспективи: Матеріали ХХІІІ Міднародної науково-практичної конференції (20-22 травня 2016 р.). Чернівці-Сучава (Румунія). Чернівці: Чернівецький  нац. ун-т, 2016 172 с. C.120-121.
  10. Вардеванян В.А., Дармограй Н. Маркетингові категорії «бренд», «імідж», «репутація» та особливості їх застосування. Наукова спадщина Йозефа Алоїза Шумпетера і сучасність: погляд із минулого в майбутнє. Матеріали ІІІ Міжнародної Шумпетерівської конференції (21-22 жовтня 2016 р.). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2016 252 с. С. 143-146. URLhttps://interec.info/wp-content/uploads/2018/03/Procedings_Schumpeter_2016.pdf
  11. Вардеванян В.А., Дармограй Н. Чинники формування іміджу торгової марки. Вдосконалення результативності політики економічного зростання: теорія, організація та методика: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених (м. Київ, 11-12 листопада 2016 р.). У 2-х частинах. К.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2016. Ч. 2. 124 с. С. 103 – 105.
  12. Вардеванян В.А. Застосування шкал семантичного диференціалу у вимірюванні іміджу підприємств меблевої галузі. Міжнародна науково-практична конференція «Регіональна кластерна політика у розвитку світової та української економіки», ЧТЕІ КНТЕУ, м. Чернівці, 24-25.04.2014. Чернівці, 2014. 368с. С. 152-155.
  13. Вардеванян В.А. Значення концепції у процесі конструювання іміджу підприємства. Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», м. Полтава, 17 – 18 квітня 2013 року. Полтава: ПУЕТ, 2013. 241с. С. 107 – 110.
  14. Вардеванян В.А. Етапність формування та підтримки іміджу підприємства. Формування економічного профілю національної інфраструктури України: аналітичний та теоретико-методологічний аспекти. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 18 – 19 травня 2012 р. К., «Київський економічний науковий центр», 2012. 164 с. С.115 – 117.
  15. Вардеванян В.А. Визначення основних підходів до формування іміджу підприємства. Економіка та управління: актуальні проблеми та тенденції розвитку: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, Львівська економічна фундація, м. Львів, 18 – 19 травня 2012 року. Львів у 3-х частинах: «Львівська економічна фундація», 2012.Ч.ІІ. 136 с. С. 103 – 105.
  16. Вардеванян В.А. Фактори впливу на зміну іміджу фірми. Транскордонне співробітництво як важлива складова євро-інтеграційних процесів України: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 6 – 7 травня 2010 р. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. 480 с. С. 133
  17. Вардеванян В.А. Особливості будови іміджу фірми. Ефективність бізнесу в умовах трансформаційної економіки. Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції 4 – 6 червня 2010 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2010. С. 42 – 45.
  18. Вардеванян В.А. Формування іміджу регіону як засіб зміцнення конкуренто-спроможності територій. Транскордонне співробітництво як фактор активізації євро інтеграційних процесів: Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 7 – 8 травня 2008 року. Чернівці, 2008. 496 с. С.176 – 178.
  19. Вардеванян В.А. Генеральна ідея як основа розвитку підприємства та формування іміджу компанії. Структурно-інституційні зміни та інвестиційно-інноваційний розвиток регіону: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конф., 17 – 18 трав. 2007 р., Чернівці. Чернівці, 2007. С. 153 –154.
  20. Вардеванян В.А. Формування іміджу регіону, як необхідний фактор розвитку туризму. Стратегічний розвиток регіону – економічне зростання та інтеграція туризму: Матеріали ХV Міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 травня 2006 року. Ч.ІІ. Чернівці, 2006. С. 179 – 182.
  21. Вардеванян В.А. Імідж та репутація фірми як засіб впливу на інвестиційне середовище. Наукові дослідження, теорія та експеримент’2006: матеріали Другої Міжнародної науково-практичної конференції, 15–17 трав. 2006 р., Полтава – Полтава: Вид-во „ІнтерГрафіка”, 2006. Т.9. С. 26 – 29.
  22. Вардеванян В.А. Імідж регіону як фактор стимулювання туризму. Туристична індустрія як вектор регіонального розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15 – 17 трав. 2005 р., Чернівці С. 451 – 455
  1. Вардеванян В.А. Система маркетингових комунікацій у діяльності підприємств ресторанного бізнесу. «СТАЛИЙ РОЗВИТОК МІСЦЕВИХ ГРОМАД: РОЛЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ ТА НАУКИ». Матеріали науково-практичної конференції (9-10 листопада 2017 р.) Чернівці: Чернівецький нац.. ун-т, 2017. 160 с. С. 88-91. URLhttp://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/12/maket_09-10_Nov_2017.pdf
  2. Вардеванян В.А. Досвід розробки «Концепції розвитку сфери зовнішньої реклами в Чернівцях». Матеріали науково-практичного семінару «Загальнодержавні та регіональні аспекти реклами та PR», Івано-Франківський університет права імені короля Данила Галицького, 30 жовтня 2015 р.. Наукове видання. Івано-Франківськ. С. 6-9.
  3. Вардеванян В. А. Практичні аспекти використання реклами у формуванні іміджу підприємства. Матеріали науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (02 квітня 2015 р.). Збірник. Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького, 2015 р. 306 с. С. 286 – 290.
  4. Вардеванян В.А. Застосування методу шкал семантичного диференціалу у дослідженні іміджу виробників-продавців меблів на чернівецькому ринку. Теорія і практика наукових досліджень: Матеріали Четвертої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції 30-31 травня 2011р. Тернопіль: Тайп, 2011. 66с. С. 21 – 24.
  5. Вардеванян В.А. Взаємозв’язок та взаємообумовленість різних видів іміджу. Функціональний підхід. Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики: тези доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 16 груд. 2009 р. Київ / відп. ред. А. А.Мазаракі. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. 136 с. С.17 – 20.
  6. Вардеванян В.А. Розробка нових носіїв реклами як інструменту підтримки іміджу фірми. Реклама в Україні: інтеграція теорії і практики: Матеріали Другої Всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 16 груд. 2008 р.): Тези доп./ відповід. ред. А.А.Мазаракі. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. 125 с. С.32 – 34.
  1. Міжнародне стажування. Modern marketing tools and technologies in commercial and non-commercial sphere. Centre for European Reforms Studies a.s.b.l. Grand Duche of Luxemburg. Certificate. 05 April / 04 June 2021. 180 hours (6 кредитів).
  2. Курс “Інтернет-маркетинг”. Комп’ютерна Академія ШАГ. 14.06.2021 р. - 5.02.2022 р Курсова оцінка: відмінно. 5.02.2022 р., м.Чернівці. – 130 годин (4,3 кредити).
  3. Курс підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою “Івент-маркетинг: сучасні реалії”. Міжнародна організація праці, Спілка рекламістів  України, Журнал “Маркетинг і реклама”. 23.01-03.02.2023 р., м. Київ. 30 годин (1 кредит).
  4. Курс підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою “Маркетингові комунікації: інтегрована система, що розвивається”. Міжнародна організація праці, Спілка рекламістів  України, Журнал “Маркетинг і реклама”. 13-17 березня. 2023 р., м. Київ. 30 годин (1 кредит).
  5. Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. Сертифікат учасника. Тренінг: «Логістика і трейдмаркетинг». 27-29 квітня 2023. 6 годин (0,25 кредиту).
  6. Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. Сертифікат учасника. Тренінг: «Створення sturt-up. Управління проєктами». 27-29 квітня 2023. 6 годин (0,25 кредиту).
  7. Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут. Сертифікат учасника. Практичний тренінг за участю роботодавців. 27-29 квітня 2023. 6 годин (0,25 кредиту).
  8. Ukraine Global Faculty. Сертифікат учасника. «Chat GPT» від доцента та директора Центру підприємництва та інновацій у Коледжі бізнесу Труласке Університету Міссурі Дж. Скотта Крістіансона. 25 квітня 2023 р. 1,5 годин.
  9. Курс підвищення кваліфікації за освітньо-професійною gрограмою “Бренд-комунікації: формування та інтеграція”. Міжнародна організація праці, Спілка рекламістів  України, Об’єднання маркетологів України, Журнал “Маркетинг і реклама”. 5-19 травня. 2023 р., м. Київ. 30 годин (1 кредит).
  10. Міжнародне стажування «Фандрейзинг та основи проектної діяльності в закладах освіти: європейський досвід». Ягелонський університет (Польща), 8.04 – 12.05.2024 р. 180 годин (6 кредитів). 12.05.2024 р.
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності