Перейти до основного вмісту
Бурдяк Олег Мирославович
Кандидат економічних наук
Доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Освіта, вчені ступені, вчені звання:

  • Чернівецька середня школа №9 (тепер Гімназія №4).
  • Чернівецький державний університет, спеціальність «Планування промисловості», 1991 рік. Диплом спеціаліста.
  • Кандидат економічних наук. Національний університет «Львівська Політехніка» – 1997 рік. Тема: «Економічна ефективність діяльності маркетингових служб підприємств».
  • Доцент з 2002 року.
  • Диплом PhD (додаток до диплома кандидата економічних наук) – 2009 рік

Інша професійна діяльність:

  • Член ГО «Українська асоціація маркетингу», членський квиток – УАМ № 515
  • Член ГО "Буковинська спілка маркетологів", членський квиток - БСМ №8 
  • Здійснює консультування громадських організацій, органів місцевого самоврядування,  підприємницьких структур міста та області

Хобі та захоплення: активний відпочинок, техніка та технології, література, садівництво.

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Вступ в спеціальність (Маркетинг)
  • Маркетингові дослідження
  • Міжнародний маркетинг
  • Маркетингові комунікації

Наукові інтереси:

  • Маркетингова діяльність
  • Управління маркетингом на підприємствах
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетингова діяльність підприємств на зовнішніх ринках
  • Дослідження маркетингового середовища
  • Аутсорсинг в маркетингу

Участь у грантах, стажуваннях, закордонних наукових заходах:

  • Наукове стажування «Тренери для тренерів», Національної ради з економічної освіти США (Румунія, Литва, Україна, Білорусь)
  1. Стратегія розвитку підприємств невиробничої сфери регіону: / Школа І.М., Вдовічен А.А., Ореховська Т.М. та ін. Монографія / За ред. І.М. Школи, А.А. Вдовічена. – Чернівці: Книги – ХНІ, 2008. – 288с. (ЗЕД підприємств невиробничої сфери регіону (п. 4.2.); Формування регіональної політики розвитку транспорту і зв’язку (п. 6.4.)).
  2. Сучасний туристичний бізнес // Розвиток туристичного бізнесу регіону: Монографія / За ред. д. е. н., професора Школи І.М. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2007. – 292 с. (С. 28-39).
  3. Формування цінової політики ресторану / Конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства: тактика маркетингу. Монографія / О.М. Бурдяк, А.М. Гуменюк, Лошенюк І.Р. та ін.; за ред. А.М.Гуменюка. – Чернівці: Зелена Буковина, 2005. – С. 103-122.
  1. Організація власного  бізнесу: навч. посіб.: за ред. к.е.н., доц. Є.В. Ткача. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича. 2023. 264 с. С.114-126.

     

  2. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, О. Бурдяк, В. Вардеванян, Є.Венгер, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене. – Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021. – 358 с.

  3. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс: навч. посіб. для практ. занять/ уклад.: Буднікевич І.М.,  Бабух І.Б., Бурдяк О.М., Венгер Є,І., Гавриш І.І., Зрибнєва І.П., Кифяк О.В., Крупенна І.А., Романюк Н.В., Черданцева І.Г.; за ред. д.е.н., проф. Буднікевич І.М. – вид. 3-тє, переробл. та доповн. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023.- 268 с.
  4. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене. – Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021. – 352 с.
  5. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. – Вид. 2-ге, переробл. та доповн. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 248 с.

1. Методичні рекомендації з підготовки та захисту курсової роботи з професійно-орієнтованих маркетингових дисциплін для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 – «Маркетинг» / укл.: Буднікевич І. М., Кифяк О. В., Бурдяк О.М. Чернівці: ЧНУ, 2023. 48 с.

2. Маркетингові дослідження. Метод. реком. до вироб. практ. Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський). Галузь знань: 07 Управління та адміністрування. Спеціальність: 075 Маркетинг / Укладачі: І.М. Буднікевич, О.М. Бурдяк, І.А. Крупенна, І.І. Гавриш. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. 72 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8867

3. Кваліфікаційна (магістерська) робота другого (магістерського) рівня вищої освіти. Методичні вказівки.  / Укл.: Буднікевич І.М., Бурдяк О.М., Крупенна І.А., Кифяк О.В.  Чернівці: Чернівецький нац. ун-т ім. Ю.Федьковича, 2023. 70 с.

4. Методичні вказівки до виробничої практики з професійно-орієнтованих дисциплін. / укл. Черданцева І.Г., Бурдяк О.М., Фень К.С. – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2021. - 42 с.

 5. Методичні рекомендації до написання кваліфікаційної роботи першого бакалаврського рівня вищої освіти для студентів спеціальності 075 Маркетинг / укл.: Буднікевич І.М., Крупенна І.А., Бурдяк О.М. Чернівці: ЧНУ, 2022. 58 с.

1. Burdyak O., Liashuk N., Kapral O., Lyfar V., Zerkal A. Social Networks as a Tool of Marketing Communications. Khazar Journal of Humanities & Social Sciences. 2023. Vol. 26 No. 3, Special Issue, P. 28-38. 

DOI: 10.5782/.kjhss.2023.28.38

https://ejournal.khazar.org/index.php/kjhss/issue/view/15

Oleh Burdyak, Valentina Kozhukhar, Alona Poltoratska,  Leonid Milman, Nataliia Sereda. Application of foreign experience in the development of Internet marketing in Ukraine. AD Alta: Journal Of Interdisciplinary Research. 2022, issue 2. special XXXI. № 12. P. 47-51.

https://doi.org/10.5281/zenodo.13142580

https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/papers/A_09.pdf

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.13142580

7. 7. Oleh M. Burdyak, Nadiia O. Kovalenko, Iryna M. Panchenko, Ella M. Derkach, Ruslana O. Havrylyuk. Economic and legal approaches to balancing the development of the transport and logistics system. Estudios de Economia Aplicada. Studies of Applied Economics. Special Issue: Innovative Development and Economic Growth in the CIS Countries. 2021. Vol. 39. №6.

DOI: https://doi.org/10.25115/eea.v39i6.5270  

https://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/5270

8. 8. Burdyak Oleh. Marketing communications: innovative approaches to their formation and application tools. Studium Europy Srodkovwej I Wschodniej. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie. 2020, №14 Grudzien. P. 258-273

DOI: 10.59861/ansgk.2353-8392.2020.2.pp258-273

http://jcee.wsgk.com.pl/?page_id=1189

  1. Burdyak O., Diadyk T., Dronova T., Nestor V., Voskresenska O. Marketing Research Dynamics Amidst the Digital Transformation of Society. ECONOMIC AFFAIRS. Official Publication of AESSRA. 2024, September, Volume 69, Issue 3.  DOI:10.46852/0424-2513.4.2024.23

    https://economicaffairs.co.in/Journal/abstract/id/NjUzNg==/?year=2024&month=September&volume=Volume%2069&issue=Issue%203

  2. Oleh Burdyak, Valentina Kozhukhar, Alona Poltoratska, Leonid Milman, Nataliia Sereda. APPLICATION OF FOREIGN EXPERIENCE IN THE DEVELOPMENT
    OF INTERNET MARKETING IN UKRAINE. AD ALTA: JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. 2022, issue 2. special XXXI. № 12. P. 47-51.
    URL : http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/PDF/120231.pdf 
    AD ALTA IS A PEER-REVIEWED JOURNAL OF INTERNATIONAL SCOPE.
    http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/papers/A_09.pdf 
    http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120231/PDF/120231.pdf 
  3. Oleh Burdyak Usage of Internet services in strategic marketing // Studium Europy Srodkovwej I Wschodniej. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie. – Nr 10 Grudzien 2018, – 250 p. P. 69-81
  4. Бурдяк О.М. Актуальні напрями маркетингу в діяльності малих підприємств О.М. Бурдяк, Г. Іліка // Актуальні наукові досягнення, 22-30 червня 2016 р., Чехія. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/22_AND_2016/Economics/6_214485.doc.htm
  5. Turbulence as a significant factor of modern economic processes: Theoretical aspects / Oleg Burdiak // Studium Europy srodkowej i wschodniej. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie. – 2016. – NR 6. – S. 46-56.
  6. Burdiak Oleg Current economic crisis: new dimensions and challenges / Oleg Burdiak // Studium Europy srodkowej i wschodniej. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie. – 2014. – NR 2. – S. 48-58.
  7. Burdiak Oleg State antirecessionary policy of Ukraine / Oleg Burdiak // Studium Europy srodkowej i wschodniej. Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Gospodarki Krajowej w Kutnie. – 2014. – NR 1. – S. 72-83.
  8. Burdiak O. The role of branding of territory in the context of development of the entrepreneurship / O. Burdiak, О. Jitar// Gospodarka Regionalna I Turystyka. Studia I materially.Wyzsza Szkola Ekonomii, Turystiki I Nauk Spolecznych w Kielcach, 2010. – Zeszyt 7/2010.- S. 291-300.

2. Бурдяк О.М. особливості вибору стратегій позиціонування малих фермерських господарств-виробників яблук. Часопис економічних реформ. 2024. №3 (55). С. 89-98.

DOI: https://doi.org/10.32620/cher.2024.3.10

3. Бурдяк О.М., Помазан Л.М., Гаврилюк І.І. Роль інфлюенсерів соціальних мереж в забезпеченні ефективності реклами. Економіка та суспільство. 2024. № 60. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3692 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-60-125

4. Буднікевич І., Бурдяк О. Стратегії позиціонування у формуванні та розвитку брендів аграрних регіонів. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Том 330. № 3. С. 418-423 DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-66

Бурдяк О.М., Черданцева І.Г. Адаптація маркетингової комунікаційної політики торговельних підприємств до умов пандемії COVID-19. Науковий вісник Чернівецького університету : Економіка : зб. наук. праць. Вип. 829. Чернівці : Чернівецький національний університет, 2020. С. 59 – 68.

https://drive.google.com/file/d/1nhY74Ppd8ejOiFWHt0sto8JAwy0Nw6-T/view?pli=1

  1. Бурдяк О.М. Клієнтоорієнтована логістика в інтернет-торгівлі Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. І-ІІ (69-70). Економічні науки. – С. 222-228.
  2. Бурдяк О.М. Світові економічні кризи та їх наслідки / О.М. Бурдяк // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Економіка. – 2014. – Випуск 694-695. – С. 26-30.
  3. Бурдяк О.М. Сучасна глобальна економічна криза та її прояви у країнах Європи / О.М. Бурдяк // Вісник Прикарпатського університету. Економіка. – 2014. – Випуск X. – С. 66-71.
  4. Бурдяк О.М. Теоретико-методологічні підходи до аналізу антикризової політики держави / О.М. Бурдяк // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2014. – № 5 (213). – 228 с.
  5. Бурдяк О.М. Нерівномірність розвитку кризових явищ у країнах ЦСЄ / О.М. Бурдяк // Проблеми інтеграції науково-освітнього, інтелектуального потенціалу в державотворчому процесі: Збірник наукових праць VIII-го міжнародного симпозіуму Україна-Туреччина 12-14 червня 2013 року / Відповідальний редактор Т.І Рибак. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 576 с.
  6. Бурдяк О.М. Складська логістика у сфері матеріально-технічного забезпечення АПК / О.М. Бурдяк, В.В. Килипенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. – Вип. ІV (40). Економічні науки. – 408 с.
  7. Бурдяк О.М. Сучасні тенденції розвитку світової тендерної торгівлі / О.М. Бурдяк, В.І. Григорович // Наукові записки Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: збірник наукових праць. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – [Випуск 1]. – С. 11-19.
  8. Бурдяк О.М. Територіальний маркетинг: концепти і методологія інтерпретації поняття / О.М. Бурдяк //Науковий вісник – Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2008. – № 22 (78). – С. 133-145.
  9. Бурдяк О.М. Маркетинг територій у багатопрофільному рекреаційному регіоні / О.М. Бурдяк // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. – 2007. – Вип.. 19. – С. 245-251.
  10. Бурдяк О.М. Територіальний маркетинг як засіб регулювання діяльності підприємств / О.М. Бурдяк // Науковий вісник – Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2007. – № 9 (46). – С. 54-65.
  11. Бурдяк О.М. Сучасні теоретичні підходи до дослідження маркетингу територій / О.М. Бурдяк // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки : економіка, політологія, історія. – 2007. – № 2 (39). – С. 3-14.
  12. Бурдяк О.М. Маркетингові підходи до створення та реалізації бренду міста / О.М. Бурдяк, О.Л. Житар / Галицький економічний вісник. Науковий журнал. – 2007. – № 1 (12). – С. 93-99.
  13. Бурдяк О.М. Сутність, принципи, функції та елементи маркетингу територій / О.М. Бурдяк, О.В. Зибарєва, Л.В. Вербівська // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці, 2006. – Вип. ІV. Економічні науки – С. 227-231.
  14. Бурдяк О.М. Інфраструктурна роль системи маркетингових комунікацій регіону у просуванні туристичного продукту / О.М. Бурдяк // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2005. – Вип. ІІІ. – С. 313-315.
  15. Бурдяк О.М. Осяжні параметри неосяжного продукту: роль комунікацій у маркетингу території / О.М. Бурдяк // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. І. Економічні науки – Чернівці: АНТ Лтд, 2005. – С. 335-346.
  16. Бурдяк О.М. Розвиток регіонального ринку послуг: маркетинговий підхід / О.М. Бурдяк, О.О. Грушко // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ: Вип. IV. Економічні науки – Чернівці: „Ант Лтд.”, 2002. – С. 199-204.
  17. Бурдяк О.М. Регіональні аспекти розвитку як чинник економічного зростання України (На прикладі Чернівецької області) / О.М. Бурдяк, І.В. Бутирська // Міжнародний Науковий Конгрес “Українська історична наука на порозі ХХІ століття”. Чернівці, 16-18 травня 2000 року. / Українське історичне товариство, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Відповідальні редактори: Л. Винар, Ю. Макар. – Чернівці: Рута, 2001. – Том 4. – С.108-117.
  18. Бурдяк О.М. Екоєврорегіон “Верхній Прут”: шлях до європейської інтеграції України / О.М. Бурдяк, І.В. Бутирська // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 109 – 110. Економіка. – Чернівці: Рута, 2001. – 164 с.
  19. Бурдяк О.М. Маркетингові передумови створення системи моніторингу зовнішнього середовища інноваційної діяльності / О.М. Бурдяк // Дослідження соціально-економічних проблем перехідного періоду. Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. Випуск І. Редкол.: відповідальний редактор І.М. Школа. – Чернівці, 2001 – С. 181-186.
  20. Бурдяк О.М. Вплив суспільно-політичної реклами на формування громадської думки та поведінку респондентів / О.М. Бурдяк // Політологічні та соціологічні студії. Збірник наукових праць. Т.1. – Чернівці : Місто, 2000. – С. 222-229.
  21. Бурдяк О.М. Маркетингова діяльність на підприємствах регіону / О.М. Бурдяк // Науковий вісник Чернівецького Університету. Вип. 10. Економіка: Збірник наукових праць. – Чернівці: ЧДУ, 1997. – С. 123-129.

1. Бурдяк О.М., Козуб І.І. Специфіка маркетингу підприємства сільгоспвиробника на ринку яблук. ІІ Міжнародна науково-практична конференція Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges. Чернівці. 2024.  С. 31-33.

2. Бурдяк О.М., Гончар В.І. Клипач А.Я. Маркетингові інструменти нецінового конкурування як ознака ринку монополістичної конкуренції. Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін». Хмельницький кооперативний торговельно-економічний університет. 27-29 квітня 2023 року.,  Q (SJR Scopus)=0

3. Бурдяк О.М., Вардеванян В.А. Значення маркетингових комунікацій у діяльності некомерційних організацій // Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів/ Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) – Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022 - 132 с.

4. Бурдяк О.М., Фербей Р.В. Застосування SMM-реклами у практичній діяльності підприємств ринку будівельних матеріалів // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей XV міжнар. наук.-практ. конф. (26-28 листоп. 2020 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 179 с.

5. Бурдяк О.М., Чіківчук І.В. Особливості маркетингу малого підприємства на регіональному ринку меблів /О.М. Бурдяк, І.В. Чіківчук // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 200с.

  1. Бурдяк О.М., Буднікевич І.М. Інновації в управлінні комплексом маркетингових комунікацій ресторану /О.М.Бурдяк, І.М. Буднікевич // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: Тези доповідей XIV міжнародної науково-практичної конференції 28-29 листопада 2019 року, Хмельницький – Сатанів. – Хмельницький: ХНУ, 2019. – 226 с.
  2. Бурдяк О.М. Краудфандинг як засіб реклами / О.М. Бурдяк, А.В. Шимко // XІ Міжнародна науково-практична конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики», 23 листопада 2017 р., Київ, КНТЕУ.
  3. Бурдяк О.М. Інформаційне забезпечення зовнішньоекономічного співробітництва у транскордонних регіонах / О.М. Бурдяк, О.В. Бурдяк // Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток прикордонних регіонів у системі транскордонного співробітництва» 27-28 квітня 2017 року м. Чернівці (Україна) – м. Бєльці (Молдова): ЧТЕІ КНТЕУ, 2017 р. – С. 211-214.
  4. Бурдяк О.М. Удосконалення механізму державного управління у сфері охорони довкілля як складова процесу інтеграції України до ЄС / О.В. Бурдяк, О.М. Бурдяк // Міжнародна науково-практична конференція «Європейський вибір економічного поступу регіону» 26-27 травня 2016 р., м. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016 р. – С. 16-18.
  5. Бурдяк О. М. Розробка іміджу держави як складова антикризової політики / О. М. Бурдяк, О.В. Бурдяк // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. Х міжнар. наук.-практ. конференції, 3-5 грудня 2015 р., м. Хмельницький : ХНУ, 2015. – С. 193-194.
  6. Бурдяк О.М. Нерівномірність розвитку кризових явищ у країнах ЦСЄ / О.М. Бурдяк // Проблеми інтеграції науково-освітнього, інтелектуального потенціалу в державотворчому процесі: Збірник наукових праць VIII-го міжнародного симпозіуму Україна-Туреччина 12-14 червня 2013 року / Відповідальний редактор Т.І Рибак. – Тернопіль: Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2013. – 576 с.
  7. Бурдяк О.М. Інформаційна економіка як глобальна тенденція розвитку в умовах кризи / О.М. Бурдяк // Розвиток національних економік в умовах глобальної нестабільності: матеріали першої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 15-16 лютого 2013 р.) / ред. кол.: С.О. Якубовський [та ін.]. – О.: Видавничий дім «Гельветика», 2013. – С. 202-203.
  8. Бурдяк О.М. Позитивні і негативні наслідки участі країн в процесах європейської інтеграції / О.М. Бурдяк // Національна консолідація в контексті європейської інтеграції: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Івано-Франківськ, 31 жовтня-1листопада 2013 р. – Івано-Франківськ, 2013. –С. 248-254.
  9. Бурдяк О.М. Вплив світової кризи на транскордонне співробітництво / О.М. Бурдяк // Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України: Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (14-15 травня 2013 р., м. Луцьк): в 2 т./ [під заг. ред. Митко А.М.]. – Т.1. – Луцьк: Вежа-Друк, 2013. – С. 221-228.
  10. Бурдяк О. М. Поєднання стратегічних зусиль бізнесу та держави у розвитку міжнародного туризму / О. М. Бурдяк, Г. О. Ворошилова // Туризм та зближення культур: V Міжн. наук.-практ. конф., 3 лист. 2011 р. Ч.1. – К., 2011. – С. 182-185.
  11. Бурдяк О.М. Удосконалення технології POS-реклами у маркетингу роздрібних торговельних підприємств / О.М. Бурдяк, А.В. Піта //ІV Всеукраїнська науково-практична конференція Реклама в Україні: Інтеграція теорії та практики., Київ, КНТЕУ. – грудень 2010 р.
  12. Бурдяк О.М. Якість послуг у готельному сервісі / О.М. Бурдяк, К.В. Тарадай // Транскордонне співробітництво як фактор активізації євроінтеграційних процесів: Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2008 року. – Чернівці, 2008. – 496 с.
  13. Бурдяк О.М. Аромамаркетинг як елемент стратегії формування бренда міста / О.М. Бурдяк, О.Л. Житар // Транскордонне співробітництво як фактор активізації євроінтеграційних процесів: Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 травня 2008 року. – Чернівці, 2008. – 496 с.
  1. Бурдяк О. Економічні виміри гібридної війни // Національна і регіональна безпека в умовах інформаційної війни. Збірник матеріалів Міжрегіональної науково-практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 30 листопада 2018 року), – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2019. – 192 с. С. 25-37.
  2. Бурдяк О.М. Еколого-орієнтований розвиток соціально відповідального бізнесу / О.М. Бурдяк, О.В. Бурдяк // Соціальна відповідальність: підприємство – регіон – країна : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 грудня 2015 р. // Краматорськ, 2015. – С. 27-29.
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності