Перейти до основного вмісту
Бабух Ілона Борисівна
Кандидат економічних наук
Доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку

Google Scholar

ORCID

Освіта, вчені ступені, вчені звання:

  • Чернівецька загальноосвітня школа № 11 (м. Чернівці)
  • Диплом спеціаліста Чернівецького державного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Облік і аудит», 1997 рік
  • Диплом магістра Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, спеціальність «Фінанси», 2009 рік
  • Кандидат економічних наук, Чернігівський національний технологічний університет, 2014 рік. Тема: «Фінансові імперативи модернізації продуктивних сил міських поселень Карпатського регіону»
  • Доцент кафедри маркетингу, іновацій та регіонального розвитку (атестат АД № 003904 від 16.12.2019)

Інша професійна діяльність:

  • Член Чернівецької обласної спілки маркетологів «Буковинська спілка маркетологів»

Хобі та захоплення:

  • Експериментування з рецептами й інгредієнтами
  • Fashion spotting

Плани:

  • Організувати семінари для співробітниць економічного факультету на тему: «Сприяння пошуку своєї індвідуальності в діловому стилі жінки-викладача»
  • Організувати активну взаємодію кафедри маркетингу з маркетологами-випускниками ЧНУ

Лекційні курси та практична підготовка студентів:

  • Регіональна економіка, регіональні ринки та сталий розвиток
  • Методологія і організація наукових та прикладних досліджень в маркетингу
  • Комерційна діяльність
  • Товарознавство, експертиза та фальсифікація товарів
  • Маркетинг
  • Фінансовий маркетинг
  • Управління комерційною діяльністю

Наукові інтереси:

  • Методологія маркетингу як науки
  • Проблеми регіонального розвитку
  • Товарознавчі проблеми маркетингу
  • Оптимізація комерційної діяльності підприємств у контексті цифрової трансформації економіки
  1. Babukh I. Problems of social and economic development of Ukrainian cities in the regional economy system : financial dominants. Modernisation of the Economy and Financial System: Problems, Opportunities, Prospects : Collective monograph. Part 2. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2025. Р. 98-119. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12301.

  2. Поченчук Г. М., Бабух І. Б., Венгер Є. І. Цифровізація економіки та суспільства як зміна парадигми управління : Strategic Management : Clobal Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland : Publishing House «Baltija Publishing», 2019. 712 р. P. 169-187.
  3. Babukh I., Venher Ye. Managing economic growth : marketing, management, and innovations.1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague, 2017. P. 181-191. URL : https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-/123456789/49609/1/mono26.01.2017.pdf.
  4. Pochenchuk G., Babukh I. Transformation of Ukrainian institutional system in the context of European development vector. National Economic Reform: experience of Poland and prospects for Ukraine. Collective monograph. Vol. 2. Poland: «Izdevnieciba «Baltija Publisshing», 2016. P. 28-46.
  1. Поченчук Г. М., Бабух І. Б. Морально-етичні виміри інноваційнгої системи маркетингу відносин. Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: колективна монографія / за наук. ред. к.е.н., проф. Квасній Л.Г., к.е.н., доц. Татомир І.Л. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 56-65.
  2. Бабух І. Б. Фінансова стабільність та нестабільність: теоретичний дискурс в контексті вітчизняних реалій. Соціально-економічні засади розвитку економіки України : кол. монограф.: в 2 ч. Ч. 1 / під ред. д.е.н., проф.О.О. Непочатенко. Умань: Видавець «Сочінський М.М.», 2016. С. 212-222.
  3. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Фінансове забезпечення соціально-економічного розвитку міст : монографія. Чернівці : Технодрук. 2015. 204 с.
  1. Маркетинг для бакалаврів : навчальний посібник / уклад. І. Буднікевич, О.Бурдяк, В. Вардеванян, Є Венгер, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, Н. Філіпчук, А. Павлюк; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 3-видання перероблене та доповнене. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2025. 358 с.

  2. Буднікевич І. М., Бабух І. Б. Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу : тестові завдання : навчальний посібник. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2025. 188 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12302.

  3. Бабух І. Б. Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. пос. для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня. Чернівці : Чернівец. нац. ун-тет ім. Ю. Федьковича, 2024. 260 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12308.
  4. Маркетинг для бакалаврів : практичний курс : навч. посіб. для практ. занять / уклад. : І.Буднікевич, І. Бабух, О. Бурдяк, В. Вардеванян, Є. Венгер, І. Гавриш, І. Зрибнєва, О.Кифяк, І. Крупенна, Н. Романюк, І. Черданцева / за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Вид. 3-тє, переробл. та доповн. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. 268 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/8961
  5. Маркетинг для бакалаврів : практичний курс / уклад. І. Буднікевич, В. Вардеанян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Вид. 2-ге, переробл. та доповн. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2020. 216 с.  (За ухвалою вченої ради ЧНУ ім. Ю. Федьковича, протокол №11 від 30.11. 2020 р.)
  6. Маркетинг для бакалаврів: навчальний посібник / уклад.: І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н.Філіпчук, ; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. 2-видання перероблене та доповнене.  Чернівці: Чернівець. нац. ун-т, 2021.  352 с.
  7. Маркетинг для бакалаврів: практичний курс. Навчальний посібник для практичних занять / уклад. : І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, О. Бурдяк, Є. Венгер, І. Зрибнєва, І.І.Гавриш; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич.  Вид. 2-ге, переробл. та доповн.  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020.  248 с.
  8. Маркетинг для бакалаврів : робочий зошит / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І. М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 216 с.
  9. Маркетинг для бакалаврів : навч. посібник / І. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Бабух та ін.; за ред. д.е.н., проф. І.М. Буднікевич. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2018. 396 с.
  1. Комерційна діяльність : практикум / І. М. Буднікевич, І. Б. Бабух, І. Г. Черданцева. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2019. 96 с.
  1. Babukh Ilona, Avanesyan Narine, Povna Svitlana, Bilanenko Oleksandr, Sakun Viacheslav, Abakumov Dmytro. Strategic objectives for innovative development of marketing and e-commerce as part of digitalization of corporate business. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. 2025. Vol. 103. Issue 7. Р. 2709-2721. URL : https://www.jatit.org/-volumes/Vol103No7/7Vol103-No7.pdf (Scopus).

  2. Popelo O., Kholiavko N., Safonov Y., Shaposhnykov K., Babukh I. and Yamniuk B. Global trends of Universities Digitalization under the sustainable Development Concept. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 2024. Vol. 46, no. 4, рр. 473-481. URL: https://ejournals.vdu.lt/index.php/mtsrbid/article/view/6173/3572.

  3. Kraus, N., Kraus, K., Babukh, I., Lisitsa, V., Novikova, O. Activities of Digital Platforms on the Basis of Clusterization and Innonative Development Strategies in the Conditions of European Integration. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2023. No.19. P. 1179-1195. URL: https://wseas.com/journals/ead/-2023/c205115-1122.pdf/  E-ISSN: 2224-3496 Print ISSN: 1790-507  DOI: 10.37394/232015.2023.19.108
  4. Kraus K., Kraus N., Nikiforov, P., Pochenchuk, G., BabukhI. (2021). Information and Digital Development of Higher Education in the Conditions of Innovatyzation Economy of U kraine. WSEAS Transactions on Environment and Development,  17, Art. #64. 659-671. URL: https://wseas.com/journals/ead/2021/b305115-652.pdf. DOI: 10.37394/232015.2021.
  1. Бабух І. Б. Теоретичні й практичні аспекти інвестиційної привабливості регіонів України. Економічний простір. 2025 № 200. С. 131-135. URL : https://economic-prostir.com.ua/wp-content/uploads-/2025/05/200-131-135-babuh.pdf.

  2. Бабух І. Б. Розвиток регіональних економік : теоретичні підходи та стратегія управління. Економіка і регіон. 2025 № 1 (96). С. 55-61. URL : https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12303.

  3. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Нова економічна методологія : антропоцентричний підхід в аналізі соціально-економічних змін. International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2025. № 2. Том 4. Вип. 2. С. 90-99. URL: https://isgjournal.com/isjmef/article/view/-1003/571.

  4. Бабух І. Б. Комерційна діяльність та ризики її реалізації : теоретичний аналіз та практичні підходи. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2025. № 54. С. 12-17.

  5. Бабух І. Б. Інноваційно-кластерна модель розвитку регіональної економіки : концептуальні особливості, переваги й обмеження. Підприємництво та інновації. 2025. С. 172-176. URL: http://eijournal.in.ua/index.php/journal/aims_-and_scope.

  6. Бабух І. Б., Поченчук Г. М. Регіональна структурна політика в Україні : теоретичні підходи та проблеми реалізації. Бізнес Інформ. 2025. № 2. С. 311-318. URL: https://www.businessinform.net/article/?year=2025&abstract=-2025_2_0_311_318.

  7. Бабух І. Б., Галін А. О. Розвиток економічної методології в контексті соціально-економічних трансформацій ХХІ століття. Економічний простір. 2025. № 197. С. 10-14. URL: https://economic-prostir.com.ua/article/197-rozvytok-ekonomichnoyi-metodologiyi-v-konteksti-soczialno-ekonomichnyh-transformaczij-xxi-stolittya/.

  8. Бабух І. Б., Гордіца Т. М. Сталий розвиток регіонів України : загальноконцептуальне розуміння та механізм реалізації в умовах децентралізації. Бізнес-навігатор. 2025. Вип. 1 (78). С. 166-171. URL: http://business-navigator.ks.ua/journals/2025/78_2025/29.pdf.

  9. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. Академічна доброчесність як імператив освітнього процесу в системі вищої школи. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки. 2024. Вип. 2 (112). С. 60-65. URL: http://puet.poltava.ua/index.php/economics/article/view/-249/236.

  10. Бабух І. Б., Романюк Н. В. Маркетинговий аналіз товарної політики підприємства: цілі, завдання, перспективи. Економіка і регіон. 2024. № 1 (92). С. 87-93. URL: https://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/3313/2735.

  11. Бабух І. Б., Фень К. С. ціноутворення як складова маркетингового аналізу : сучасні підходи. Економічний простір. 2024. № 191. С. 280-284. URL: https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1566.

  12. Бабух І. Б. Ціноутворення в системі маркетингового аналізу : теоретичні підходи. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 189. Дніпро : ПДАБА, 2024. С. 328-332. URL: https://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/-article/view/1432

  13. Бабух І.Б. Актуальність та специфіка сучасної методології наукових досліджень. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 3 (318). C. 291-294. URL: http://journals.khnu.km.ua/-vestnik/?p=18606 .

  14. Бабух І.Б., Фень К.С. Виокремлення ризиків в маркетинговому аналізі. Економічний простір. 2023. № 186. С. 93-96. URL: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/-journal/article/view/1297

  15. Бабух І.Б., Нікіфоров П.О. Методологія наукових досліджень як особлива галузь економічної науки : сучасне розуміння та наукові підходи. Механізм регулювання економіки. 2023. № 3 (101). С. 73-77. DOI: https://doi.org/10.32782/mer.2023.101.11/.
  16. Бабух І.Б., Гавриш І.І., Ібрагімов Е.Ю. Маркетинговий аналіз ринку банківських послуг в Україні : цілі, завдання та проблеми. Ефективна економіка. Вип. 8. 2022.URL: https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/446/449. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.8.30.
  17. Nikiforov P., PochenchukG., Babukh I. Innovations in the market of financial services of the digital economy: general trends and prospects. Причорноморські економічні студіїНауковий журнал. Вип. 62. С. 129-136. DOI:https://doi.org/10.32843/bses.62-21.
  18. Бабух І. Б. Сутність та зміст маркетингового аналізу : теоретичні підходи та прикладні аспекти. Економіка та суспільство. 2021. No 28. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/498/477 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-21
  19. Бабух І.Б., Єремія М.М. Кон’юнктурні дослідження в системі маркетингового аналізу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2021. Вип. 38. С. 5-9. URL: http://visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/38_2021ua/3.pdf  DOI: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2021-38-1
  20. Nikiforov P., Babukh I., Venher Ye. FinTech services  market in Ukraine: situation, problems and prospects. Ефективна економіка. Вип. 8. 2020. URL: http://www.economy.nayka.com.ua=1&z=8093 .
  21. Nikiforov P., Babukh I., Kinashchuk S.  FinTech as a driver for today’s financial market transformations: the Ukrainian context. Причорноморські економічні студії. Науковий журнал. Вип. 51. 2020. С. 189-194.
  22. Nikiforov P., Pochenchuk G., Babukh I. Priorities in institutional transformation of economy of modern Ukraine. Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наукових праць. Вип. 1 (75). Ч. 1. 2020. С. 7-12.
  23. Бабух І. Б., Поченчук Г. М. Екосистемний підхід на ринку фінансових послуг у цифрову епоху. Проблеми системного підходу в економіці. Збірник наук. пр. 2019. Вип. 4 (72). Ч. 2. С. 4-7.
  24. Nikiforov P., Pochenchuk G., Babukh I. Institutional Changes in the financial sector of Ukraine as the basic terms of Current trends development of financial marketing. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2019. Економічні науки. Вип. 1 (73). C. 150-161.
  25. Babukh I., I. Assortment policy in the enterprise marketing. Scientific Journal Economics and Finance. 2018. Issue 9. Р. 10-18. URL : http://eco-fin.at.ua/maket_ehkonomika_i_finansy_09_2018.pdf.
  26. Nikiforov P., Babukh I. System of Banking Marketing : theoretical approaches and trends of modern practicе. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2018. Вип. 21. С. 477-482 (Index Copernicus).
  27. Pochenchuk G., Babukh I., Baraniuk D. Innovations of the Digital era and economic choice. The USV Annals of Economics and Public Administration. Vol 18. No 1 (27). P. 63-69. URL: http://www.seap.usv.ro/annals/ojs/index.php/annals/ar-ticle/view/1053/906.
  28. Nikiforov P., Babukh I. Trust and values of consumers in the innovation system of relationship marketing. Scientific Journal Economics and Finance. Issue 4. Р. 16-26. URL: : http://ecofin.at.ua/maket_ehkonomika_i_finansy_04_2018.pdf.
  29. Babukh I. Commodity Science as a Science and educational discipline : principles and development directions. Економіка та суспільство. Мукачево : Мукачівський державний університет. 2017. Вип. 12. С. 397-401 (Index Copernicus). URL : http://www.economyandsociety.in.ua/journal/12_ukr/67.pdf.
  30. Babukh I. Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing. Marketing and management of innovations = Маркетинг і менеджмент інновацій. Суми : Сумський державний університет. 2017. № 3. С. 15-22 (Web of Science). URL: : http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2017-/3/15-22.
  31. Babukh I. Innovation processes in higher education: systemic approach to the problem. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. Vol. 5, No. 1. P. 94-97.
  32. Babukh I. Modernization experience of municipal sector – the Guideline for its Reformation in Ukraine. Science and Education a New Dimension. Economics, IV (2), Issue: 94, 2016. Р. 7-10 (Index Copernicus).
  33. Поченчук Г. М., Бабух І. Б. Розвиток обумовленостей взаємодії з міжнародними фінансовими інститутами та інституціональні зміни. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Ужгород. 2016. Вип. 7. Ч. 3. С. 29-32. . URL : http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/7_3_2016-ua/9.pdf.
  34. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Інституціональний підхід до аналізу платіжної системи як самостійної сфери економічних відносин. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. Вип. 2 (62). Економічні науки. С. 106-113. URL: http://chteiknteu.cv.ua/he-rald/content/download/archive/2016/v2/NV-2016-v2_12.pdf.
  35. Нікіфоров П. О., Бабух І. Б. Напрями активізації участі громади міста в інноваційному розвитку території. Науковий вісник Чернівецького національного університету: збірник наук. праць. Економіка. Вип. 773-774. Чернівці: ЧНУ, 2016. С. 110-113. URL : http://econom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/02/Napryamy-aktyvizatsiyi-uchasti-gromady-mista.pdf.
  36. Бабух І. Б. Теоретичні підходи до аналізу комерційної діяльності та управління нею. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Ужгород. 2016. Вип. 10. Ч. 1. С. 23-26. URL : http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/10_1_2016ua/6.pdf.
  37. Вардеванян В. А., Бабух І. Б. Фірмовий стиль як основний елемент маркетингових комунікацій у комерційній діяльності. Науковий вісник Чернівецького національного університету : збірник наук. праць. Економіка. Вип. 777-778. Чернівці: ЧНУ, 2016. С. 79-84. URL : http://eco-nom.chnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/02/777778_Online_Final.pdf.
  38. Бабух І. Б., Гавриш І. І. Напрямки підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів міста. Науковий вісник Чернівецького національного університету: збірник наук. праць. Вип. 750. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2015. С. 111-116.
  39. Бабух І. Б. Позабюджетні інструменти фінансового забезпечення розвитку соціально-економічного розвитку міст: інституційний аспект Економічний вісник університету: збірник наукових праць учених та аспірантів. Вип. 26/1. Переяслав-Хмельницький, 2015. С. 171-176. 
  40. Бабух І. Б., Романів Л. Р. Охорона праці в Україні: проблеми, досвід, перспективи. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Механізми ефективного розвитку прикордонних територій: зб. наук. пр. / ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України. Вип. 4 (108). Львів, 2014. С. 222-228.
  41. Бабух І. Б. Методологія фінансових імперативів сталого розвитку міста. Науковий вісник Чернівецького національного університету : зб. наук. праць. Вип. 717. Економіка. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. С. 129-132.
  42. Бабух І. Б. Удосконалення механізму фінансового забезпечення міст як системна проблема. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 36: у 4 частинах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси: ЧДТУ, 2014. Ч. 1. Том 1. С. 131-137.
  43. Бабух І. Б. Вплив інструментарію фінансового забезпечення соціально-економічного розвитку міст Чернівецької області: економетричне моделювання. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 694-695. Економіка. Чернівці: ЧНУ, 2014. С. 170-174.
  44. Бабух І. Б. Інструментарій фінансового забезпечення розвитку міст в Україні. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 681. Економіка. Чернівці: ЧНУ. 2014. С. 95-99.
  45. Бабух І. Б. Аналіз джерел доходів для фінансування розвитку міст Чернівецької області. Аналітично-інформаційний журнал «Схід». Донецьк, 2013. № 6 (126). С. 9-13.
  46. Бабух І. Б., Нікіфоров П. О. Фінансове забезпечення розвитку міст в Україні: проблеми та перспективи. Acta Scientifica Academia Ostroviensis: Spistresci 1 / 2013 / Sectio A. P. 34-49.
  47. Бабух І. Б. Теоретичні основи фінансового забезпечення розвитку міст України. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 1 (6). Т. 2. Полтава : ПДАА, 2013. С. 80-85.
  48. Budnikevych І., Babukh I. The modern concept of urban development : marketing approach. Caucasian Economic Triangle : Scientific. Analytical Electronic Journal of Social Science, 2013. № 1.
  49. Бабух І. Б. Муніципальний сектор та його фінансове забезпечення. Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. Модернізація економічного розвитку регіону: зб. наук. пр. / НАН України. Інститут регіональних досліджень. Львів, 2012. Вип. 4 (96). С. 107-113.
  50. Бабух І. Б. Особливості боргового фінансування регіонального розвитку України. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ. 2012. Вип. ІІ (46). Економічні науки. С. 58-66.
  51. Бабух І. Б. Роль місцевих бюджетів та органів місцевого самоврядування в управлінні розвитком територіальних громад. Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопільський нац. економічний університет. Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». Вип. 11. Ч. 1. С. 70-75.
  52. Бабух І. Б., Нікіфоров П. О. Теорія і практика муніципальних запозичень: спроба критичного аналізу та перспективи України. Науковий вісник Чернівецького національного університету: зб. наук. праць. Вип. 592. Економіка. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. С. 129-133.
  53. Бабух І. Б., Кравець В. І. Інституційна роль банківського сегменту у розвитку ринку фінансових послуг. Сталий розвиток економіки. Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2011. № 1 (4). С. 301-305.
  54. Сторощук Б. Д., Бабух І. Б., Олійник Т. І. Концептуальні передумови моделювання макроекономічного кругообігу. Науковий вісник Чернівецького національного університету : зб. наук. праці. Вип. 495. Економіка. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2010. С. 197-201.
  1. Babukh I., Nikiforov P. Socio-economic development of regional economies strategic priorities. International Scientific Conference Economic Transformation in the Context of Global Challenges: Current Issues : Conference Proceedings (February 7-8, 2025. Klaipeda, Lithuania). Riga, Latvia : Baltija Publishing. P. 161-163. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-529-7. URL: https://archer.chnu.-edu.ua/xmlui/handle/123456789/12306
  2. Бабух І., Нікіфоров П., Кніжніцька К. Наукова діяльність та сучасне світосприйняття. International Scientific Conference Transformation of the Economic System in the Modern Context: Processes, Strategies, Technologies : Conference Proceedings (May 30-31, 2024. Leipzig, Germany). Riga, Latvia : Baltija Publishing. Р. 87-89. ISBN: 978-9934-26-447-4 DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-356-9URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/-handle/123456789/10770
  3. Babukh Ilona, Berdnyk llia. Цифровізація й активність маркетингового інструментарію підприємницької діяльності. International Scientific Conference Science in the Modern World: Prospects and Directions of Development : Conference Proceedings,  May 17-18, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 100 pages. Р. 82-84. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-438-2-22
  4. BabukhI., Nikiforov P. Цифровий банківський маркетинг : становлення та розвиток в Україні. International Scientific Conference Science in the Modern World: Prospects and Directions of Development : Conference Proceedings,  May 17-18, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 100 pages. Р. 85-87. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-438-2-23
  5. Бабух І.Б., Єремія М.І. Маркетинговий аналіз ринку в системі комплексу маркетингу підприємства. International scientific and practical conference “Mechanisms of economic development in the context of global changes: international experience” : conference proceedings, October 21-22, 2022. Riga: «Baltija Publishing», 2022. Р. 96-99.
  6. Бабух І.Б., Боднар М.Л., Суруджій Б.П. Застосування інструментів маркетингового аналізу при розробці маркетингової стратегії. Economy digitalization in a pandemic conditions: processes, strategies, technologies : Proceedings of the II International Scientific Conference (February 4-5, 2022. Kielce, Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. Р. 116-119.
  7. Babukh I., Bordeniuk Y. Formation of new managers competencies of medical institutions in the reforming the medical industry. Natural Science Readings : abstracts book. May 30-31, 2019. Bratislava, 2019. 160 p. P. 131-133. https://drive.google.com/file/d/1reB_0qZAy9udmfwZ6zCZyShj59MBw0cz/view.
  8. Babukh I., Baraniuk D. Modern development trends of financial marketing. Digital and Innovative Economy : Processes, Strategies, Technologies : Conference Proceedings, January 25th, 2019. Kielce, Poland: Baltija Publishing, 220 p. P. 82-84.
  9. Бабух І. Б. Фінансове регулювання інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : проблеми і перспективи. International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings, January 29, 2016. Klaipeda : Baltija Р. 268-271.
  10. Бабух І. Б. Специфіка трансформаційної економіки України і завдання НБУ. Theory and practice of reforming Economic system: abstracts of II International scientific and practical forum «New Economics», November 1-10. 2015. Krakow, Poland. P. 26-28.
  1. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. Система місцевого самоврядування в регіональній економіці України : питання фінансових можливостей. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матер. 7-ої міжнар. наук.-практ. конференції (Чернівці, 10 квітня 2025 р.). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2025. C. 206-208.  URL : https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/-123456789/12305.
  2. Бабух І. Б., Кніжницька К. С. Комерційна діяльність та її управління в сучасному розумінні. Ефективні механізми господарювання в контексті сучасної економічної теорії: матеріали доповідей Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Запоріжжя, 7-8 березня 2025 р.). ЛьвівТорунь : Liha-Pres, 2025. С. 237-240. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-481-1-51. URL : https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12304.
  3.  Бабух І. Б., Гордіца Т. М. Методологічні засади економічної науки : сучасне розуміння. Інформаційне суспільство : технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 95): матеріали Міжнародної наукової інтернетконференції, (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 16-17 січня 2025 р.) / редкол. : О. Патряк та ін.  ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б. 2025. С. 62-64. URL : http://www.konferencia-online.org.ua/ua/article/id-2040/.
  4.   Бабух І. Б., Галін А. О. Цифрова трансформація бізнес-процесів сучасних підприємств : необхідність, переваги та виклики. Перспективи стабільного економічного розвитку та економічної безпеки : світовий досвід та вітчизняні реалії : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 13-14 грудня 2024 р.). Львів-Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 9-12. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-441-5-1. URL: https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/11923.
  5. Бабух І. Б., Ковальов Д. Г. Мультиканальний маркетинг як засіб побудови цілісного образу бренду й інструмент формування клієнтської цінності. Світ наукових досліджень. Випуск 35: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 20-21 листопада  2024 р.) / за ред. : О. Патряк та ін. ГО «Наукова спільнота», WSZIA w Opolu. Тернопіль : ФО- П Шпак В.Б. 2024. С.16-18. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12307.
  6. Бабух І.Б. Штучний інтелект як різновид економічного ресурсу : перспективи розвитку в маркетингу. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали І Міжнародної науково-практичної  інтернет-конференції (24 травня 2024 р). Луцьк: ЛНТУ, 2024. 205 с. С. 76-78.
  7. Бабух І. Б., Залевський С. В. Цифровий банківський маркетинг : основні інструменти й особливості сучасного застосування. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матер. 6-ої міжнар. наук.-практ. конференції (Чернівці, 18 квітня 2024 р.).  Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 440 с. С. 211-213.
  8. Бабух І., Венгер Є. Цифрові технології в аналізі маркетингових комунікацій підприємств сфери ритейлу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 86): матеріали Міжнародної наукової інтернетконференції, (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 12-13 березня 2024 р.) / редкол. : О. Патряк та ін.  ГО «Наукова спільнота», WSZIA w Opolu.  Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б. 2024. 122 с. С. 60-62.
  9. Бабух І.Б., Зрибнєва К.С. Цифровізація та нові підходи в маркетинговому аналізі діяльності комерційних банків. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки. Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернівці, 27 квітня 2023 р.). С. 297-300.
  10. Бабух І.Б., Гордіца Т.М. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства. Бренд-менеджмент: маркетингові технології : Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 14 березня 2023 р.) / відп. ред. А.А. Мазаракі. Київ : Держ. Торг.-екон. ун-т, 2023. 448 с. С. 128-131.
  11. Бабух І.Б., Романюк Н.В. Маркетингова товарна політика : сутність та необхідність аналізу. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 74) : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща,  6-7 лютого 2023 р.) / [редкол. : О.Патряк та ін.] ; ГО «Наукова спільнота»; WSSG w Przeworsku. Тернопіль : ФОП Шпак В.Б. 215 с. С. 95-97.
  12. Бабух І.Б., Гавриш І.І. Сучасний маркетинговий аналіз та його інструменти. Потенціал сталого розвитку в умовах локальних та глобальних викликів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) (11-13 травня 2022). С. 13-14. 121 с.
  13. Бабух І.Б., Бабух Ю.Ю. Фінансовий маркетинг у сучасних умовах : зміст та завдання. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (12 травня 2022 р.). Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2022. С. 190-192
  14. Бабух І.Б., Рокочий І.Р. Маркетингові технології в бренд-менеджменті підприємства. Бренд-менеджмент : маркетингові технології : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 11 березня 2021 р.) / відп. ред. А. А. Мазаракі. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. С. 108-109
  15. Babukh Ilona, Yeremiia Maryna. Development of trade activities in the framework of digitalization of Ukraine’s economy // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків: Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). – Чернівці: Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 200 с. –С. 82-87.  http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Transformatsiya-systemy-rynkiv2020_compressed.pdf
  16. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. FinTech як основний чинник трансформацій фінансових ринків та нові можливості фінансового маркетингу. Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління : підприємство, регіон, держава : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 18 квітня 2020 р.). Дніпро : НО «Перспектива», 2020. С. 74-77.
  17. Бабух І.Б., Нікіфоров П.С. FinTech-компанії та комерційні банки на ринку фінансових послуг: проблеми розвитку та взаємодії. Сучасні шляхи стабілізації фінансово-економічного стану країни: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19 вересня 2020 року) / ГО «Львівська економічна фундація». Львів: ЛЕФ, 2020. С. 65-67.
  18. Бабух І. Б., Нікіфоров П. С. Банківська система України : ризики діяльності та забезпечення її фінансової безпеки. Економіка, облік, фінанси та право : аналіз тенденцій та перспектив розвитку : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 24 жовтня 2019 р.). Полтава : ЦФЕНД, 2019. Ч. 4. С. 8-10.
  19. Бабух І.Б., Поченчук Г.М. Інституціональні трансформації фінансового ринку та нові можливості фінансового маркетингу. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернівці, 17 квітня 2019 р.). Чернівці: ЧНУ, 2019. 188 с. С. 99-103.
  20. Babukh I., Zrybnieva I. Intellectual potential in the system of marketing of Innovation. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки в контексті інтеграції України в європейський науково-інноваційний простір: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5 жовтня. 2018. м. Одеса. К.: Видавництво «Фенікс», 2018. С. 11-14.
  21. Babukh I., Vatamaniuk N. Brand of the territory as its marketing resource. Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 10-12 травня 2018 р., (Чернівці (Україна)-Сучава (Румунія). Чернівці : ЧНУ. 2018. С. 29-30.
  22. Бабух І.Б. Фінансування розвитку міст у системі суспільних фінансів. Фінансові інструменти сталого розвитку економіки : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 20 березня 2018 р. Чернівці : ЧНУ, 2018. С. 21-24.
  23. Бабух І. Б. Інноваційний маркетинг : сутнісні характеристики. Стратегічні орієнтири розвитку економіки України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6-7 жовтня 2017 р. Одеса : ОНУ імені І. Мечникова, 2017. С. 92-94.
  24. Бабух І. Б. Застосування європейського досвіду участі громади України в діяльності органів місцевого самоврядування. Транскордонне співробітництво : ключові ідеї та перспективи : матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 20-22 травня 2016 р. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2016. С. 63-65. URL : http://econom.chnu.edu.ua/wpcon-tent/uploads/2016/12/CVSU_Materialypdf.
  25. Бабух І. Б, Нікіфоров П. О. Нові бюджетні відносини між регіонами і центром. Детермінанти конкурентоспроможності соціально-економічного розвитку регіону. Матеріали науково-практичного круглого столу, 17-18 жовтня 2014 року. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т. 2014. С. 9-10.
  26. Бабух І. Б. Шляхи підвищення ефективності управління бюджетними ресурсами міст. Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5 квітня 2014 р. К.: ГО «Київський економічний науковий центр». С. 98-101.
  27. Бабух І. Б. Фінансова спроможність розвитку міст : концептуальні підходи. Перспективи розвитку ринкової економіки на засадах конкуренто-спроможності, інноваційності та сталості: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 лютого 2014 р. Дніпропетровськ : Видавничий дім «Гельветика», 2014. С. 107-109.
  28. Бабух І. Б. Соціально-економічні чинники фінансового забезпечення розвитку малих міст. Економічні механізми стимулювання соціально-економічного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ужгород, 22-23 листопада 2013 р. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. Ч. 1. С. 157-159.
  29. Бабух І. Б. Фінанси місцевого самоврядування. Формування конкурентоспроможності національної економіки : світовий досвід та вітчизняні реалії: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 19-20 квітня, м. Херсон. 2013 р. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2013. С. 183-184.
  30. Бабух І. Б. Фінансове забезпечення розвитку міст, як складова регіональної економіки. Економічна політика держави в умовах трансформаційних змін : Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 лютого 2013 року : у 2-х частинах. Наукове об’єднання «Economіcs». Сімферополь : НО «Economіcs», 2013. Ч. 1. С. 89-90.
  31. Бабух І. Б. Місце та роль місцевих запозичень як джерел фінансування потреб розвитку територіальних громад. Маркетинг та брендинг територій : проблеми регіонального розвитку : Матеріали XXІ Міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 жовтня 2012 р. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. С. 14-16.
  32. Бабух І .Б. Теоретичні підходи фінансування муніципальних програм розвитку соціальної сфери. Сучасна економічна динаміка в контексті парадигми економічного розвитку Й.А. Шумпетера. Матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 жовтня 2011 р. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2011. С. 274-276.
  1. Бабух І. Б. Фінансове забезпечення розвитку міста в системі фінансової безпеки України. Фінансова безпека України: проблеми та пріорітети забезпечення: зб. наук. праць за матер. наук.-практ. конф, 16-18 травня 2013 р. / ПВНЗ «Галицька академія». м. Івано-Франківськ, 2013. С. 23-27.
  2. Бабух І. Б. Зміцнення фінансової ініціативи на рівні місцевого самоврядування. Фінансовий потенціал суб’єктів господарювання як чинник сталого розвитку ринкової економіки: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 1 лютого 2013 р. Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. С. 259-263.
  3. Буднікевич І. М., Бабух І. Б. Стійкість бюджету муніципального утворення: сутність та чинники формування. Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Регіон у системі пріоритетів стратегічного економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 р., м. Донецьк. Донецьк: ДонДУУ, 2012. С. 12-16.
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності