Маркетинг, який регулярно звинувачують у тому, що він є основним фактором екологічної та соціальної кризи, постає ключовим фактором успіху в зазначеному впливі трьох основних складових сталого розвитку (економічній, соціальній та екологічній), адже він має можливість впливати на рішення покупців, роблячи споживчий попит більш свідомим, раціональним та сталим. В цьому контексті маркетингові процеси стають безпечними для навколишнього середовища та суспільства, а прагнення бізнесу до сталого розвитку стає нормою. Соціальні медіа та відкрите суспільство також зробили вагомий внесок у досягнення сталого розвитку. Оскільки контент може створювати будь-хто, а інформація поширюється миттєво, основні екологічні катастрофи чи соціальні нерівності вже не можуть залишатися прихованими - все отримує максимальну увагу за лічені секунди. Це усвідомлення в глобальному масштабі сприяло тому, що сталий розвиток став частиною не лише міжнародних організацій та урядів, але й повсякденних стратегій українських компаній. Цілі сталого розвитку ООН поступово інтегруються до стратегій розвитку бізнесу вітчизняних підприємств, установ та організацій, зокрема:
-
Агропромисловий холдинг «Астарта-Київ» (URL: https://astartaholding.com/ wp-content/uploads/2023/04/astarta_sustainability-report_2022.pdf);
-
АТ «ОТП Банк» (URL: https://www.otpgroup.info/static/sw/file/integrated-annual-report-2023.pdf);
-
АТ «Укрсиббанк» (URL: htps://ukrsibbank.com/wp- content/uploads/financial_reports/CSR_ report2023_UA.pdf);
-
ДП «Капарол Україна» (URL: https://www.caparol.ua/pro-kompaniju/novini-kompaniji/nefinansovii-zvit-zi-stalogo-rozvitku-2023);
-
ПАТ АБ «Укргазбанк» (URL:http://www.ukrgasbank.com/about/zvit_sr/);
-
ПрАТ «Карлсберг Україна» (URL: https://carlsbergukraine.com/v-dpov-dal-nii-rozvitok/nash-zv-ti-z-stalogo-rozvitku/);
-
ТОВ «Лайфселл» (URL: https://m.lifecell.ua/uk/pro_lifecell/sotsialna-vidpovidalnist/sotsialna-zvitnist/);
-
ТОВ «Метінвест холдинг» (URL: https://metinvestholding.com/ua/upload/sr-2020/).