Перейти до основного вмісту
Маркетинг, який регулярно звинувачують у тому, що він є основним фактором екологічної та соціальної кризи, постає ключовим фактором успіху в зазначеному впливі трьох основних складових сталого розвитку (економічній, соціальній та екологічній), адже він має можливість впливати на рішення покупців, роблячи споживчий попит більш свідомим, раціональним та сталим. В цьому контексті маркетингові процеси стають безпечними для навколишнього середовища та суспільства, а прагнення бізнесу до сталого розвитку стає нормою.  Соціальні медіа та відкрите суспільство також зробили вагомий внесок у досягнення сталого розвитку. Оскільки контент може створювати будь-хто, а інформація поширюється миттєво, основні екологічні катастрофи чи соціальні нерівності вже не можуть залишатися прихованими - все отримує максимальну увагу за лічені секунди. Це усвідомлення в глобальному масштабі сприяло тому, що сталий розвиток став частиною не лише міжнародних організацій та урядів, але й повсякденних стратегій українських компаній. Цілі сталого розвитку ООН поступово інтегруються до стратегій розвитку бізнесу вітчизняних підприємств, установ та організацій, зокрема:
Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності